Featured

Η Google Ανακοινώνει Ότι από την 1η Μαρτίου 2020 θα μπορεί να “Βλέπει” και Συνδέσμους “Nofollow”

Η Google ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει 2 διαφορετικές ενημερώσεις για τους “nofollow” συνδέσμους στα τέλη του 2019. Πιο συγκεκριμένα, είπε ότι αυτή η ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί σε 2 διαφορετικά στάδια. Το πρώτο στάδιο έχει ήδη πραγματοποιηθεί ενώ το δεύτερο στάδιο θα λάβει χώρα την 1η Μαρτίου του 2020! Είστε έτοιμοι για αυτές τις αλλαγές;

Τι θα συμβεί όσον αφορά την Ενημέρωση Nofollow της 1ης Μαρτίου;

Οι διαδικασίες ανίχνευσης και ευρετηρίασης των συνδέσμων με την ένδειξη “nofollow” θα αλλάξουν. Η Google προηγουμένως αγνοούσε τους συνδέσμους με την ένδειξη “nofollow” και πιο συγκεκριμένα, δεν πραγματοποιούσε καν εργασίες ανίχνευσης ή ευρετηρίασης.

Αυτή η διαδικασία θα αλλάξει την 1η Μαρτίου 2020. Η Google θα ξεκινήσει να εξετάζει τώρα και τέτοιους συνδέσμους ως “συμβουλές” (hints), για κάθε διαδικασία ανίχνευσης και ευρετηρίου.

Αναθεωρήστε την Nofollow πολιτική που διατηρείτε στις ιστοσελίδες σας

Πολλοί εκδότες χρησιμοποίουσαν την ετικέτα “nofollow” για να αποκλείσουν ορισμένες σελίδες από την ανίχνευση (crawl). Για παράδειγμα, τα προφίλ των χρηστών, τις σελίδες σύνδεσης και άλλες παρόμοιες υποσελίδες.

Επιλέγοντας την σήμανση “nofollow” προς στην Google, είναι σαν να λέμε… “Μην κάνετε ευρετηρίαση αυτής της σελίδας ή ούτε να περιηγηθείτε σε αυτή τη σελίδα …”. Υπάρχουν όμως πιο σαφείς και ακριβέστεροι τρόποι για να γίνει αυτό. (Για παράδειγμα, τα meta robots noindex directive…)

Θα επηρεάσει τα αποτελέσματα της Google η Ενημέρωση Nofollow της 1ης Μαρτίου;

Οι SEO Experts δεν είναι σε θέση να δώσουν μια ακριβής απάντηση σε αυτό το ερώτημα προς το παρόν. Όλοι λένε ότι θα κατανοήσουμε αυτές τις αλλαγές σε απώτερο χρόνο. Υπάρχουν επίσης κάποιες αναφορές ότι η Google θα επιβάλλει ορισμένους κανόνες (εξαιρούνται συγκεκριμένες σελίδες) για το αν θα γίνει ευρετηρίαση ή όχι.

Έρχονται Δύο εναλλακτικές δυνατότητες (tags) για τα Nofollow links

Η Google δεν θα μετατρέψει μόνο τη λειτουργία του nofollow. Αντ ‘αυτού, θα ενταχθούν δύο διαφορετικά χαρακτηριστικά τα οποία είναι τα εξής:

  1. rel = “sponsored”: Αυτή η σήμανση συνδέσμου θα χρησιμοποιηθεί για συνδέσμους που αποτελούν μέρος οποιουδήποτε διαφημιστικού έργου. Εκτός από τη διαφήμιση, θα ισχύει επίσης σε περιπτώσεις όπως links χορηγίας και παρόμοιες συμφωνίες.
  2. rel = “ugc”: Με αυτόν τον χαρακτηρισμό ενός συνδέσμου (backlink), θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για περιεχόμενο που ανήκει στο χρήστη, όπως σχόλια, αναρτήσεις φόρουμ και άλλα.

Όταν αναφέραμε και παραπάνω, η Google θα χρησιμοποιήσει τώρα αυτές τις σημάνσεις ως “συμβουλές”. Τόσο τα δύο νέα χαρακτηριστικά παραπάνω όσο και το μετασχηματιστικός σύνδεσμος “nofollow” θα είναι πράγματι ένα σημαντικό μήνυμα στην Google προς βαθμολόγηση των ιστότοπων.

Οι συνδέσεις με αυτό το χαρακτηριστικό μπορούν να “εξαιρούνται” στις κατατάξεις. Ωστόσο, θα εξακολουθούν να δίνουν στην Google μια συγκεκριμένη συμβουλή, ένα σημείο αναφοράς.

Γιατί λοιπόν η Google δεν επιλέγει την οδό να παραμελήσει εντελώς αυτούς τους συνδέσμους;

Ας αξιολογήσουμε την απάντηση από τη δήλωση που έκαναν απευθείας σε κοινωνικό μέσο ενημέρωσης:

“Ορισμένοι σύνδεσμοι περιέχουν πολύτιμες πληροφορίες. Αυτό ο τρόπος λειτουργεί για εμάς και μπορούμε να τον καταλάβουμε.

Ένα παράδειγμα:

Πώς αναφέρονται οι λέξεις-κλειδιά που αναφέρονται στο σύνδεσμο στο περιεχόμενο στο οποίο βρίσκονται;

Πόσο σημαντικό είναι αυτό στο θέμα;

Ομοίως, όταν εξετάζουμε όλους τους συνδέσμους, μπορούμε πιο εύκολα να “πιάσουμε” συνδέσμους (ή αντικείμενα συνδέσμων) που δεν δείχνουν φυσικότητα. Όλα αυτά είναι να κάνουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης πιο επιτυχημένα.

Μπορείτε να σκεφτείτε την ενημερωμένη έκδοση nofollow ως “Μοντέλο Συμβουλής”. Με αυτό το μοντέλο, θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε πολύτιμες και ουσιαστικές πληροφορίες, καθώς επίσης να προσφέρουμε στους εκδότες την ευκαιρία να πουν: “Κοιτάξτε, αυτός ο σύνδεσμος δεν είναι η προτεραιότητά μας”.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για τις πρακτικές του SEO και τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων; Τι μπορούμε να κάνουμε?

Οι αναφορές των συνδέσεων, τα Link Citations δηλαδή, γίνονται, με τις αλλαγές που έρχονται, ακόμα πιο σημαντικές. Για να αποφευχθούν οι ποινές, θα πρέπει να γίνονται κατάλληλες σημάνσεις τόσο στις διαφημίσεις όσο και στις χορηγίες.

Εάν υπάρχουν επισημάνσεις nofollow που ήδη χρησιμοποιείτε, δεν χρειάζεται (ευτηχώς) να πραγματοποιήσετε αλλαγές στις υπάρχουσες. Η Google εξακολουθεί να βαθμολογεί κατάλληλα και ουσιαστικά τη σήμανση (markings) με θετικό τρόπο.

Η πιο σημαντική ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “χορηγία” (sponsored) όταν αυτό θα κρίνεται απαραίτητο. Οι συστάσεις της Google προς το παρόν τείνουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαζί τις νέες λειτουργίες (tags) που αναφέρονται σε ένα σύνδεσμο καθώς δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό.

Για παράδειγμα, Εάν υπάρχει σύνδεσμος χορηγίας εντός ενός κειμένο προερχόμενο από έναν χρήστη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις δύο ετικέτες για αυτόν το σύνδεσμο.

Το κύριο πράγμα που πρέπει να προσέχετε είναι να μην χρησιμοποιήσετε αυτές τις ετικέτες σε λάθος μέρος! Το πιο σημαντικό, αν ένας σύνδεσμος δεν έχει καμία σχέση με τη χορηγία ή τη διαφήμιση, μην επισημάνετε “rel =” ugc sponsored “.

Τώρα, ακόμα κι αν δεν έχουμε φθάσει ακόμα στην 1η Μαρτίου, Θα θέλαμε να δηλώσουμε ότι οι υποστηριζόμενες, ugc και nofollow λειτουργίες είναι ενεργοποιημένες! Έτσι, μπορείτε ακόμα να το χρησιμοποιήσετε σήμερα.

Όπως τονίσαμε παραπάνω. οι υποστηριζόμενες και ugc λειτουργίες είναι ενεργοποιημένες ως μοντέλο συμβουλής “hint”. Ωστόσο, τα “nofollow” θα ισχύσουν μόνο μέχρι την 1η Μαρτίου 2020.

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *